براوو:با نظر مستقیم لوئیس انریکه به بارسلونا آمدم
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
10:19 جواد

باید از اشتباهات درس گرفت. یک دروازه بان برای اینکه بتواند حداکثر بازدهی را داشته باشد؛ نیازمند آرامش ذهنی است.
"کلودیو براوو" دروازه بان تازه به خدمت گرفته شده بارسا، این روزها در تلاش برای پیدا کردن جایی ثابت در این تیم است. او بدین منظور رقابت سختی با "تراشتیگن " دروازه بان المانی بارسلونا خواهد داشت.

 

براوو امروز در مصاحبه با RAC 1 گفت : خیالم راحت است. می دانم که به انتخاب مستقیم لوئیس انریکه به بارسا آمده ام و اینکه باشگاه روی من حساب ویژه ای باز کرده است.با تراشتیگن روابط خوبی دارم و به خوبی باهم کنار آمده ایم.رقابت بسیار خوب و دوستانه ای با هم داریم و در هر تمرین به یکدیگر کمک می کنیم "

این دروازه بان 31 ساله در ادامه گفت : " ما سه دروازه بان در بارسا هستیم و دو نفری که بیرون می نشینند بطور حتم با جدیت بیشتری به تمرینات خود ادامه خواهند داد.کار کردن در این باشگاه بسیار هیجان انگیز است"

کاپیتان تیم ملی شیلی در مورد اشتباهی که در بازی با ناپولی مرتکب شد؛ عنوان داشت : " باید از اشتباهات درس گرفت. یک دروازه بان برای اینکه بتواند حداکثر بازدهی را داشته باشد؛ نیازمند آرامش ذهنی است.

بازیکنان دیگر هم مرتکب اشتباه می شوند اما غالبا اشتباهات آنها منجر به دریافت گل نمی شود. اولین اشتباه دروازه بان یعنی دریافت یک گل.اگر 15 ساله بودم به نزد روانشناس می رفتم اما دروازه بان باتجربه ای هستم و می دانم چگونه این روزها را مدیریت کنم. نباید روی این مساله به عنوان زنگ خطر یاد کرد "منبع:آی اسپورت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلونابراوو
ادامه خبر...